Školení sociálních sítí 2.0

Základy už umíte a chcete se v práci se sítěmi zdokonalit? Chtěli byste zlepšit váš branding, umět využívat AI, naučit se fajn triky v Canvě a umět stříhat videa v CapCutu? A co teprve, jestli utrácíte na sociálních sítích peníze za reklamu. Tlačítko Propagovat příspěvek byste totiž fakt používat neměli 😜 Přihlaste se na naše celodenní navazující školení, během kterého vám všechno prakticky ukážeme a naučíme vás být na sítích ještě lepší!

Praha

19. 3.

9:00 – 17:00 | Opero

Máme výsledky

Nejenže školíme, ale spravujeme kampaně pro klienty z řady oblastí. Od cestovního ruchu po jadernou energetiku. Rádi vám předáme naše zkušenosti a klidně vám ukážeme i pár našich omylů.

Máme ocenění

Chceme, aby naši práci hodnotil i někdo nezávislý. Proto se pravidelně hlásíme do marketingových soutěží, ze kterých jsme si odnesli už několik krásných cen. Třeba Fénix nebo Zlatý středník.

Máme pochopení

Víme, že správa sítí je často jen jedna část vašeho rozpočtu. Proto je školení navrženo tak, abyste sociální sítě spravovali efektivně a dokázali mít výsledky i s malými rozpočty.

Co vás konkrétně čeká?

Branding
  • Jak si nastavit vlastní brand a jeho prvky?
  • K čemu je dobrá vlastní tonalita?
  • Jak byste měli s brandingem pracovat na sítích?
  • Jak pohlídat, aby byl brand dlouhodobě konzistentní?

Grafika v Canvě
  • Jak pracovat se šablonami?
  • Jak využívat animace, fotobanku a další funkce?
  • Které pluginy byste měli znát a používat?
  • Jak využít Canvu i jinde v marketingu?
Videa v CapCutu
  • Co jsou ty správné video formáty?
  • K čemu jsou různé efekty, filtry a přechody?
  • Jak pracovat se zvukem a hudbou?
  • Které nástroje vám pomůžou s titulky a na co si dát pozor?
  • Jak exportovat video, aby vypadalo co nejlíp?

AI
  • Které AI nástroje vám můžou pomoct?
  • Jak pracovat s prompty?

  • Jak využít AI pro přípravu postplanu?

  • Jak v AI generovat obrázky?

Business manager
  • Co je Meta Business manager a k čemu je dobrý?
  • Jak ho založit a co je potřeba vyplnit?
  • Jak pracovat s uživateli, stránkami nebo reklamními účty?
  • Co jsou zdroje dat a ochrany značky?
  • Jak funguje zabezpečení vašeho účtu?
Základy online reklamy
  • Co by měla obsahovat správná reklamní strategie?
  • Jak správně definovat cíle?
  • Co to je CPM, CPC, CTR nebo ROI a proč byste to měli znát?

  • Jaká jsou specifika jednotlivých sítí?


Ads manager
  • Jak fungují kampaně, sady reklam a reklamy?

  • Co jsou speciální kategorie reklam?

  • Jak nastavit pixel a jednotlivé události?

  • K čemu je dobrý remarketing a jak ho nastavit?

  • Jak funguje A/B testování?

Cílové skupiny
  • Jak pracovat s cílovými skupinami?

  • Co jsou okruhy uživatelů a kde je najít?

  • Jak nastavit základní demografická publika?

  • Jak fungují zájmy a chování?

  • K čemu jsou vlastní publika, podobná publika a jak je nastavit?

Práce s daty
  • Které metriky byste měli měřit a co znamenají?
  • Jak analyzovat data z různých zdrojů?
  • Jak vytvářet vlastní reporty?

Potřebovali byste spíš základy?

V tomhle školení se základům moc nevěnujeme, je zaměřené především na branding, využívání AI nástrojů, pokročilou práci s Canvou, střih videí a na to, jak spouštět efektivní reklamy. Pokud se chcete dozvědět víc o obsahové strategii, copywritingu, LinkedInu a TikToku nebo o tom, jaké jsou základy práce s grafikou a fotkami, začněte radši naším úvodním kurzem.

Kdo vás bude školit?

Jan Zápotocký

Jen se sociálním sítím věnuje víc než 15 let, a to nejen prakticky, ale i teoreticky na Fakultě sociálních věd UK, kde získal doktorát a podílí se zde na výuce i vědecké činnosti. Je majitelem agentury Scale, mezi jejíž klienty patří například Plzeňský kraj, Národní divadlo, Škoda JS, Univerzita Karlova nebo Colours of Ostrava. Ve Scale mají rádi dobrý obsah, který nejen pěkně vypadá, ale taky funguje. A docela se jim to daří. Nejen podle čísel, ale i podle řady marketingových ocenění, která za kampaně na sítích získali.

15+ 

Let zkušeností

150+

Vedených školení

1 500+

Proškolených lidí

Kdo už si nás vybral?

Jako každá velká instituce bojujeme s množstvím a koncepcí profilů, které na sociálních sítích máme. Díky školení jsme ale dokázali nastavit správnou strategii, jak na sítích komunikovat.
Zdeněk Pánek, Národní divadlo
"Výborná spolupráce! Kluci a holky ze Scale mají nejen nápady, ale i zkušenosti, které umí skvěle předávat dál. "
Ondřej Čech, Plzeňský kraj
U Jena se školíme už několik let a můžeme jen doporučit. Vždycky vše vysvětlil a hlavně s námi diskutoval o našich praktických problémech a pomáhal hledat řešení.
Tomáš Bederka, PedF UK

Cena a informace

5 490 Kč bez DPH

6 643 Kč s DPH

  • Začátek školení je v 9:00, konec v 17:00. Vašim dotazům se ale budeme rádi věnovat i po jeho skončení.

  • Školíme v krásných prostorech, v pražském Operu,  v brněnském Clubcu, a plzeňském Kolektiv Hubu. 

  • V ceně je zahrnuto občerstvení včetně oběda v restauraci, tištěné materiály a certifikát o absolvování.

  • Po celou dobu je k dispozici bezdrátové připojení pro váš notebook, tablet nebo telefon. Notebook si určitě vezměte s sebou, bez něj se reklamy spouští těžko.

  • Školení se účastní maximálně 12 osob. Máte tedy jistotu, že se dostane i na vaše dotazy. Na druhou stranu se nejedná o individuální školení, nemůžeme se věnovat pouze vám. Ale to určitě chápete.

Praha

Brno

Plzeň

Kdy je volno?

Praha

19. 3.

  • Opero
  • 9:00 – 17:00
  • Volná místa: 10

Objednávka

Školení

  • Vybrat
  • 19. 3. 2025 | Praha | 9:00-17:00
  • Vybrat
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Fakturační údaje

  • Po objednání školení vám e-mailem pošleme zálohovou fakturu a po jejím zaplacení vám zarezervujeme místo.

  • Pokud se školení nemůžete zúčastnit, ozvěte se nám. Můžete poslat náhradníka nebo se vám pokusíme nabídnout jiný termín.

  • Storno podmínky najdete v našich obchodních podmínkách.

Máte dotaz?

skoleni@scale.cz
+420 724 583 449

Scale social, s. r. o.
Korunní 2569/108, Praha 10
IČ: 08104930