Týdeník Hrot

Týdeník Hrot asi znáte. Jasně, ostřejší totiž není nikdo. Minulý rok jsme stáli u vzniku jeho sociálních sítí a v hrocení pokračujeme. Na Facebooku, na Twitteru i na Instagramu. Koukněte jak...

Ať je to pěkný...

Spousta příspěvků denně často vede k tomu, že se přestane dbát na kvalitu. Takhle se ale přece dobrý social nedělá. Proto je fajn, když máte od začátku jasný systém, co má jak vypadat. Všechno, co jde ven, pak má úroveň, a to i ve spěchu, který je v médiích úplně běžná věc.

Společně s redakcí jsme vytvořili grafické šablony pro aktuální čísla, grafy nebo citace. Takže na rozdíl od aktuálního dění, na tvorbě obsahu nás nemůže vůbec nic nemile překvapit! Šablony jsme vyrobili do feedu i do stories, protože těch by byla škoda nevyužít. 

...funkční a...

Co si budeme povídat, hlavním cílem nejsou ani tak lajky, jako spíš prokliky na web. Takže je fajn, když mají odkazy něco navíc. A tím „navíc“ nemyslíme jenom atraktivní fotku a úderný popisek. Chce to třeba i jasně viditelné logo, aby každý hned věděl, odkud vítr vane a kde článek najde. U té funkčnosti ještě zůstaneme. Není nic lepšího, než reklama ušitá na míru. Proto když používáme remarketing, tak i s odpovídajícím obsahem. Pokud nás čtete online, my to samozřejmě víme. A dost možná na vás trefně zacílíme s předplatným.

 

...vyhrocený

OK, boomers? Tím nás neohromíte. S Hrotem se nebojíme jít do střetu a být kontroverzní, občas tančíme i na hraně. Už prvním příspěvkem jsme naštvali dost lidí a pokračujeme v tom dál. Kde to dává smysl, tam rádi přitopíme i jasným argumentem nebo ostřejší odpovědí. A když se někomu hodně nelíbíme, zkusíme ho přetáhnout na svou stranu. Třeba tím, že mu pošleme aktuální číslo. Jen tak.

Hodně se nás ptáte...

…jak to máme s influencery. No, pracujeme s nimi už od začátku. A to nejen s těmi, kteří nás mají rádi a píšou nám pochvaly, ale i s těmi, které jsme naštvali už prvním příspěvkem. Čím některé lidi štveme? Třeba tím, že máme prostě jen jiný pohled na svět. Když si pak postesknou, že o nějakém tématu není nikde ani zmínka, jsme připraveni okamžitě reagovat. Sedíte? Tak hele:

Máte čísla?

Máme, koukněte. Všechno to jsou čísla za druhé pololetí 2020. A ukážeme vám i graf, třeba průměrnou interakci na jednoho followera na Twitteru. Protože dneska už nezáleží na tom, kolik fanoušků máte, ale jak jsou aktivní.

2,5M

Zobrazení stránky 

1148

Počet příspěvků

760k

Zobrazení profilu

989

Počet tweetů

Full service, školení, konzultace, audit.

Tohle všechno umíme.