Colours of Ostrava


Colours of Ostrava je nejlepší hudební festival u nás. I široko daleko. Staráme se čtvrtým rokem o Facebook, Instagram a Twitter. Samozřejmě jsme svého času měli i Snapchat. A samozřejmě už ho nemáme. Kromě toho konzultujeme i sesterské projekty, diskuzní fórum Meltingpot a samostatné koncerty Colours Selection. 

Máte čísla? 


Festival je svět sám pro sebe. Během těch čtyř dní nic jiného neexistuje. A tak k tomu přistupuje i náš tým. Co čekáte od festivalu? Fotky? Videa? Odpovědi na otázky? Asi všechno, hned a v nejlepší kvalitě. Ve chvíli, kdy skončí koncert, musí být připravené ty nejkrásnější fotky, texty i videa. Na míru pro všechny formáty a sítě. A ještě něco navíc, o tom ale až za chvíli. Teď se podívejme na pár čísel. 

 186k


Interakcí na facebookové stránce za rok 2018

 18,1M


Kumulativní reach facebookové stránky za rok 2018

 8,2M


Zobrazení postů na Instagramu
za rok 2018

 67k


Interakcí na Instagramu během festivalového týdne

A ještě graf


Podívejte se na celkový počet interakcí na Facebooku za celý rok 2018 podle analytického nástroje Zoomsphere. Tohle srovnání nám, musíme se přiznat, dělá ohromnou radost. Colours měly jen o trochu méně než festival Sziget, který ale trvá sedm dní a navštíví ho půl milionu lidí.

Co o nás napsali? 


Pořádat akci, na kterou se každoročně sjede v průměru padesát tisíc lidí, by člověku mohlo snadno vnuknout pocit, že „tady už máme hotovo“. Naštěstí se touto myšlenkou ředitelka Zlata Holušová a její tým neopájejí. Naopak. Díky sociálním médiím si s návštěvníky ještě nikdy nebyli tak blízko, a tak z – mnohdy dost přímočaré – komunikace těží na maximum a ihned reflektují jejich přání a potřeby. Pořadatelé dennodenně komunikovali s návštěvníky Colours prostřednictvím Instagramu a mobilní aplikace, nabízeli vylepšení, ohlašovali tajné koncerty, posílali novinky nebo postovali fotky. Colours s pružností reagují na okolí a zachovávají si u toho lidskou tvář. Jejich pohotově pohodový přístup k lidem je jedna z věcí, proč se do Ostravy všichni rádi vracejí.
Kristina Bílá, ČT24

Uznáváme, byla to blbost


Jaká je ta nejlíp zvládnutá krize? Ta, o které se vůbec nedozvíte. Takže si toho necháme spoustu pro sebe. Ale jeden příklad vám ukázat můžeme. Bylo nebylo, jednou jsme dostali takový nápad. A lidem se nelíbil. Nelíbil se jim tak moc, až jsme během chvilky měli přes 600 angry reakcí a stovky opravdu ošklivých komentářů. Dali jsme hlavy dohromady, celý nápad zrušili a všechno nakonec dobře dopadlo. To, že reagujeme na názory návštěvníků, nakonec vidělo dvakrát tolik lidí než původní příspěvek. 

Z Instagramu
rovnou na hlavní stage


Teď se podívejme, jak to vypadá ve stories na Instagramu. Výběr z programu, fotky z koncertů, video sestřihy, reakce návštěvníků, soutěže. A mnohem víc! Jakmile Instagram spustil funkci otázek, hned jsme je začali používat a šli jsme ještě dál. Lidem jsme živě ukazovali, co si myslí ostatní, nejenom na jejich telefonech, ale i na obrovských ledkách na dvou největších pódiích mezi koncerty. Navíc jsme tam pouštěli i další důležitá stories, a dostávali tak online obsah do offlinu.

Ještě jednou o Instagramu 🏅


Instagram Colours of Ostrava byl letos oceněn rovnou ve dvou oborových soutěžích. Na Fénix content marketing získal 2. místo a na Zlatém středníku ohodnocení Top rated. Děkujeme! 

Šaškárny už bylo dost!


Hudba je plná emocí. A co teprve festival, během kterého proběhne víc než 300 koncertů, diskuzí a dalších vystoupení? Na Colours se vždycky snažíme o takové textace, které nejlépe vystihnou, co lidé právě zažili. Že to někdy může vést k zajímavým situacím, to je snad jasné. Vystoupení George Ezry bylo jedno z nejlepších na posledních Colours. A snad všichni se do něj hned zamilovali. Nebo ne? I tak jsme to zvládli. Protože kvalitní social care dělá především individuální přístup.

Kam dál?