Školení reklamy na sociálních sítích

Utrácíte peníze na sociálních sítích, ale nedaří se vám prodávat nebo neumíte pracovat s placenou reklamou efektivně? Nevíte, které reklamní formáty zvolit, jak funguje Meta pixel nebo proč je tak skvělá reklama na YouTube nebo TikToku? A co teprve, když přijde řeč na tlačítko Propagovat příspěvek, které byste fakt používat neměli 😜 Přihlaste se na naše celodenní školení, během kterého vám vše prakticky ukážeme a naučíme vás spouštět reklamy tak, aby měly výkon i prodeje!

Praha

16. 10.

9:00 – 17:00 | Opero

Máme výsledky

Nejenže školíme, ale spravujeme kampaně pro klienty z řady oblastí. Od cestovního ruchu po jadernou energetiku. Rádi vám předáme naše zkušenosti a klidně vám ukážeme i pár našich omylů.

Máme ocenění

Chceme, aby naši práci hodnotil i někdo nezávislý. Proto se pravidelně hlásíme do marketingových soutěží, ze kterých jsme si odnesli už několik krásných cen. Třeba Fénix nebo Zlatý středník.

Máme pochopení

Víme, že správa sítí je často jen jedna část vašeho rozpočtu. Proto je školení navrženo tak, abyste sociální sítě spravovali efektivně a dokázali mít výsledky i s malými rozpočty.

Co vás konkrétně čeká?

Strategie
  • Jak funguje algoritmus?
  • Co by měla obsahovat správná reklamní strategie?
  • Jak správně definovat cíle?
  • Co to je CPM, CPC, CTR nebo ROI a proč byste to měli znát?

  • Co je Call to Action a proč je tak důležitá?

Business manager
  • Co je Meta Business manager a k čemu je dobrý?
  • Jak ho založit a co je potřeba vyplnit?
  • Jak pracovat s uživateli, stránkami nebo reklamními účty?
  • Co jsou zdroje dat a ochrany značky?
  • Jak funguje zabezpečení vašeho účtu?
Ads manager
  • Co je Meta Ads manager a jak se v něm zorientovat?
  • Jak fungují platby a fakturace?
  • Co jsou kampaně, sady reklam a reklamy?
  • Jak zvolit ten správný účel kampaně?
  • Co jsou speciální kategorie reklam?
  • Jak používat automatická umístění reklam?
  • Jak nastavit jednotlivé kreativy?

Publika
  • Jak pracovat s cílovými skupinami?

  • Co jsou okruhy uživatelů a kde je najít?

  • Jak nastavit základní demografická publika?

  • Jak fungují zájmy a chování?

  • K čemu jsou vlastní publika, podobná publika a jak je nastavit?

Engagement
  • K čemu jsou dobré lajky a jsou vůbec k něčemu?
  • Jak propagovat příspěvky, události, stories a další formáty?
  • Jak zvýšit sledující, když začínáte?
  • Jak funguje boostovací tlačítko a proč ho nepoužívat?
Výkon
  • Proč je důležitá výkonnostní reklama a jaké jsou její základy?
  • Co jsou konverze a jak je měřit?
  • Jak nastavit pixel a jednotlivé události?
  • K čemu je dobrý remarketing a jak ho nastavit?
  • Jak si poradit s A/B testováním?

Eshopy
  • Jak funguje dynamický remarketing?
  • Co jsou katalogy produktů a jak je můžete využít?
Analytika
  • Které metriky byste měli měřit a co znamenají?
  • Jak funguje rozdělení výsledků kampaní?
  • Jak vytvářet vlastní reporty?
Ostatní sítě
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • A samozřejmě TikTok 😜

Nevíte, jak tvořit obsah?

V tomhle školení se tvorbě obsahu moc nevěnujeme, je zaměřené především na placenou progaci a výkonnostní marketing. Pokud se chcete dozvědět víc o obsahové strategii, copywritingu, krizové komunikaci nebo Canvě, máme pro vás přímo školení sociálních sítí.

Kdo vás bude školit?

Jen Zápotocký

Jen se sociálním sítím věnuje víc než 15 let, a to nejen prakticky, ale i teoreticky na Fakultě sociálních věd UK, kde získal doktorát a podílí se zde na výuce i vědecké činnosti. Je majitelem agentury Scale, mezi jejíž klienty patří například Plzeňský kraj, Národní divadlo, Škoda JS, Univerzita Karlova nebo Colours of Ostrava. Ve Scale mají rádi dobrý obsah, který nejen pěkně vypadá, ale taky funguje. A docela se jim to daří. Nejen podle čísel, ale i podle řady marketingových ocenění, která za kampaně na sítích získali.

15+ 

Let zkušeností

150+

Vedených školení

1500+

Proškolených lidí

Kdo už si nás vybral?

Jako každá velká instituce bojujeme s množstvím a koncepcí profilů, které na sociálních sítích máme. Díky školení jsme ale dokázali nastavit správnou strategii, jak na sítích komunikovat.
Zdeněk Pánek, Národní divadlo
"Výborná spolupráce! Kluci a holky ze Scale mají nejen nápady, ale i zkušenosti, které umí skvěle předávat dál. "
Ondřej Čech, Plzeňský kraj
U Jena se školíme už několik let a můžeme jen doporučit. Vždycky vše vysvětlil a hlavně s námi diskutoval o našich praktických problémech a pomáhal hledat řešení.
Tomáš Bederka, PedF UK

Cena a informace

5 490 Kč bez DPH

6 643 Kč s DPH

  • Začátek školení je v 9:00, konec v 17:00. Vašim dotazům se ale budeme rádi věnovat i po jeho skončení.

  • Školíme v krásných prostorech, v pražském Operu,  v brněnském Clubcu, a plzeňském Kolektiv Hubu. 

  • V ceně je zahrnuto občerstvení včetně oběda v restauraci, tištěné materiály a certifikát o absolvování.

  • Po celou dobu je k dispozici bezdrátové připojení pro váš notebook, tablet nebo telefon. Notebook si určitě vezměte s sebou, bez něj se reklamy spouští těžko.

  • Školení se účastní maximálně 12 osob. Máte tedy jistotu, že se dostane i na vaše dotazy. Na druhou stranu se nejedná o individuální školení, nemůžeme se věnovat pouze vám. Ale to určitě chápete.

Praha

Brno

Plzeň

Kdy je volno?

Praha

16. 10.

  • Opero

  • 9:00 – 17:00

  • Volná místa: 5

Objednávka

Školení

  • Vybrat
  • 16. 10. 2024 | Praha | 9:00-17:00
  • Vybrat
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Fakturační údaje

  • Po objednání školení vám e-mailem pošleme zálohovou fakturu a po jejím zaplacení vám zarezervujeme místo.

  • Pokud se školení nemůžete zúčastnit, ozvěte se nám. Můžete poslat náhradníka nebo se vám pokusíme nabídnout jiný termín.

  • Storno podmínky najdete v našich obchodních podmínkách.

Máte dotaz?

skoleni@scale.cz
+420 724 583 449

Scale social, s. r. o.
Korunní 2569/108, Praha 10
IČ: 08104930