Školení reklamy na sociálních sítích
Utrácíte peníze na sociálních sítích, ale nedaří se vám prodávat nebo neumíte pracovat s placenou reklamou efektivně? Nevíte, které reklamní formáty zvolit, jak funguje Meta pixel nebo proč je tak skvělá reklama na YouTube nebo TikToku? A co teprve, když přijde řeč na tlačítko Propagovat příspěvek, které byste fakt používat neměli 😜 Přihlaste se na naše celodenní školení, během kterého vám vše prakticky ukážeme a naučíme vás spouštět reklamy tak, aby měly výkon i prodeje!
Praha
16. 10.
9:00 – 17:00 | Opero
Co vás konkrétně čeká?
- Jak funguje algoritmus?
- Co by měla obsahovat správná reklamní strategie?
- Jak správně definovat cíle?
-
Co to je CPM, CPC, CTR nebo ROI a proč byste to měli znát?
-
Co je Call to Action a proč je tak důležitá?
- Co je Meta Business manager a k čemu je dobrý?
- Jak ho založit a co je potřeba vyplnit?
- Jak pracovat s uživateli, stránkami nebo reklamními účty?
- Co jsou zdroje dat a ochrany značky?
- Jak funguje zabezpečení vašeho účtu?
- Co je Meta Ads manager a jak se v něm zorientovat?
- Jak fungují platby a fakturace?
- Co jsou kampaně, sady reklam a reklamy?
- Jak zvolit ten správný účel kampaně?
- Co jsou speciální kategorie reklam?
- Jak používat automatická umístění reklam?
- Jak nastavit jednotlivé kreativy?
-
Jak pracovat s cílovými skupinami?
-
Co jsou okruhy uživatelů a kde je najít?
-
Jak nastavit základní demografická publika?
-
Jak fungují zájmy a chování?
-
K čemu jsou vlastní publika, podobná publika a jak je nastavit?
- K čemu jsou dobré lajky a jsou vůbec k něčemu?
- Jak propagovat příspěvky, události, stories a další formáty?
- Jak zvýšit sledující, když začínáte?
- Jak funguje boostovací tlačítko a proč ho nepoužívat?
- Proč je důležitá výkonnostní reklama a jaké jsou její základy?
- Co jsou konverze a jak je měřit?
- Jak nastavit pixel a jednotlivé události?
- K čemu je dobrý remarketing a jak ho nastavit?
- Jak si poradit s A/B testováním?
- Jak funguje dynamický remarketing?
- Co jsou katalogy produktů a jak je můžete využít?
- Které metriky byste měli měřit a co znamenají?
- Jak funguje rozdělení výsledků kampaní?
- Jak vytvářet vlastní reporty?
- YouTube
- A samozřejmě TikTok 😜
Nevíte, jak tvořit obsah?
V tomhle školení se tvorbě obsahu moc nevěnujeme, je zaměřené především na placenou progaci a výkonnostní marketing. Pokud se chcete dozvědět víc o obsahové strategii, copywritingu, krizové komunikaci nebo Canvě, máme pro vás přímo školení sociálních sítí.
Kdo vás bude školit?
15+
Let zkušeností
150+
Vedených školení
1500+
Proškolených lidí
Kdo už si nás vybral?
Cena a informace
5 490 Kč bez DPH
6 643 Kč s DPH
-
Začátek školení je v 9:00, konec v 17:00. Vašim dotazům se ale budeme rádi věnovat i po jeho skončení.
-
Školíme v krásných prostorech, v pražském Operu, v brněnském Clubcu, a plzeňském Kolektiv Hubu.
-
V ceně je zahrnuto občerstvení včetně oběda v restauraci, tištěné materiály a certifikát o absolvování.
-
Po celou dobu je k dispozici bezdrátové připojení pro váš notebook, tablet nebo telefon. Notebook si určitě vezměte s sebou, bez něj se reklamy spouští těžko.
-
Školení se účastní maximálně 12 osob. Máte tedy jistotu, že se dostane i na vaše dotazy. Na druhou stranu se nejedná o individuální školení, nemůžeme se věnovat pouze vám. Ale to určitě chápete.
Praha
Brno
Plzeň
Kdy je volno?
Praha
16. 10.
-
Opero
-
9:00 – 17:00
-
Volná místa: 5
Máte dotaz?
skoleni@scale.cz
+420 724 583 449
Scale social, s. r. o.
Korunní 2569/108, Praha 10
IČ: 08104930