Audit sociálních sítí


Potřebujete pomoct se sociálními sítěmi ve vaší firmě nebo organizaci? Tak to jste na správném místě. Možná máte vlastní zaměstnance nebo tým, který se stará o vaši značku na Facebooku, Instagramu nebo YouTube. Nebo máte externí agenturu. Ale něco tomu chybí nebo nejste spokojení a nevíte jak dál. Pak vám může pomoci náš audit. Co všechno umí? 

Pohled z venku

Občas je dobré, když se na vaše sociální sítě podívá někdo takzvaně z venku. Může vám totiž chybět patřičný odstup od toho, jak se prezentujete.

Datová analytika

Bez dat to nejde. Nerozumíte těm, která dostáváte, nebo nemáte vůbec žádná? 
Pak se může stát, že pokračujete ve špatných a nefunkčních konceptech.

Osobní přístup

Audit vám vytvoříme na míru. Po jeho provedení vám vše osobně vysvětlíme a zodpovíme případné otázky na společném školení.

SWOT analýza


Klasická analýza silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Povíme vám, kde jste na tom dobře a kde musíte přidat. Zároveň vám poradíme, kam se jednotlivé sociální sítě vyvíjejí, jaké novinky využít a čeho se musíte v budoucnosti obávat. Třeba nulového organického dosahu.

Formáty & struktura


Víme, co na sociálních sítích aktuálně funguje. 
A taky víme, co už dávno nefunguje, takže vám poradíme, které formáty používat a kterým se naopak vyhnout. Koukneme na systém a strukturu vašeho obsahu. Jak často publikujete, jak pracujete s fotkami a grafikou, jak zveřejňujete videa nebo jak vytváříte události. Okomentujeme konkrétní příklady a poradíme vám, jak tvořit dobrý obsah ve ztížených podmínkách i časovém presu. 

Copywriting 


Správný formát je jen půlka úspěchu. Tu druhou dělá skvělý text. Podíváme se, jak jste na tom. Zda jsou vaše texty srozumitelné, atraktivní a jestli umíte pracovat s call to action. Koukneme i na to, jak používáte hashtagy a tagy a jestli to třeba nepřeháníte s emoji. Protože ty taky nejsou pro každého. 


 

Social care


To, jak si povídáte s lidmi a jak řešíte jejich problémy, je čím dál důležitější. Jak se stávajícími, tak potenciálními zákazníky. Podíváme se, jak to děláte, protože tady se dá napáchat spoustu škod. Pokud řešíte zákaznickou péči v desítkách a stovkách zpráv denně, doporučíme vám ten správný systém a nástroje, které vám můžou ulehčit práci a proces schvalování tak, aby nedocházelo k excesům. Někdy ale nepomůže nic, takže vám poradíme, jak na krizové situace. Už jsme jich pár zažili.

Reklama


Koukneme se na to, jak pracujete s placenou propagací na sítích. Opravíme chyby a dáme vám pár rad. Nejen
u reklam na promování postů, ale i u událostí a dalších reklamních formátů. Ukážeme vám, jak reklamu lépe vyhodnocovat a testovat. Pokud se pouštíte i do výkonnostní reklamy, podíváme se, jestli ji máte nastavenou správně. Remarketing, podobná publika, konverze a další klíčové funkce, bez kterých se e-commerce neobejde. 

Analytika & konkurence


Bez analytiky se online dělat nedá. Všechno je třeba měřit a dávat do souvislostí. Ukážeme vám, jak si na sociálních sítích vedete, jaké jsou dlouhodobé trendy
a jak si stojí vaše konkurence. Navíc vám dáme obraz celého odvětví. A to je možná ještě důležitější. Nejlepší je to ve speciálních analytických nástrojích.
A ty my máme. 

Instagram


Instagram je tak důležitá síť, že si zaslouží spoustu slajdů. Nejen na téma feed, ale především kvůli instastories. Podíváme se, jak s ním pracujete a dáme vám spoustu tipů na obsah i šikovné aplikace. A pokud ho náhodou ještě nemáte, rovnou si ho založte. 

A je toho mnohem víc, co vám umíme o vaší značce říct. 
Zaujal vás náš audit sociálních sítí? Napište nám a my vám připravíme cenovou nabídku.

Nebo nám rovnou zavolejte:
+420 724 583 449